سوسا وب تولز - ابزار رایگان وبلاگ
معذرت خواهی

الیزابت

دخترونه،بابا غریبگی نکن بیا تو!

سلام ... عزیزم به وبلاگ جمع و جورم الیزابت خوش اومدی! ... این جا یه پاتوق دخترونه است که آقایان حق ورود ندارن،امید وارم بهت خوش بگذره.

دوستان یه معذرت خواهی به شما بدهکارم

واسه اینکه همه چی نوشتم جز مطلب!

از این به بعد من و یاسی قول میدیم که مرتب مطلب بنویسیم

درضمن تو هر مطلب می نویسیم که کی نوشته:

مثل:نویسنده:مریم توفیق سعادتی

درضمن تمامی مطالب تو قسمت (مطالب) و فقط برای اعضا هست

خوب اینجا پاتوقه فقط خودمونیا باید مطالب بخونن و بنویسن دیگه

صفحه اصلی هم فقط واسه اخباره

برای عضو شدن تو قسمت امکانات دیگر عضو شین

اعضای غیر فعال حذف می شن

خوش باشین

بای



نظرات شما عزیزان:

نا زى
ساعت12:48---23 خرداد 1393
من مى خواستم عضو بشم ولى نميامد.منتظرم شما تشريف بياريد..
دارم راست مى گم شوخى نمى كنم
پاسخ:ُسلام عیزم یه دنیا خوشحال شدم که خوواستی عضو شی عزیزم سمت راست فرم ورود هست بزن ثبت نام پرده و یه پیام میاد میگه نام کاربری و رمز عبور اشتباهه پرده رو بکش بالا فرم عضویت میاد منتظر عضویتت هستم گلم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 22 خرداد 1393برچسب:,

] [ 9:20 ] [ مریم توفیق سعادتی ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه

قالب وبلاگ